måndag 5 juli 2010

mitt hår

som vanligt går jag och har ångest över mitt hår. Okej jag brukar aldrig ha det men... Men idag ska jag i alla fall boka klipptid. Och sen har jag ett till problem. Ska jag ha blont eller rött? Eftersom min hårfärg är rätt urtvättad och tråkig så kan jag ju nu färga mitt hår blont ganska lätt ändå. (det är ju ganska blont egentligen). Men rött är väldigt fint också. Hm.. får tänka på det lite.

Idag regnar det och är tråkigt väder. Så jag ska nog bara vara hemma och mysa på om jag inte tar mig till nån kompis. Klockan 5 ska jag i alla fall och göra löptest, och diverse andra tester. Och sen är det bara börja träna i sommar och göra testerna när sommaren är slut igen då. Känner faktiskt att det ska bli skönt att träna, jag gillar att springa.

Nä nu ska jag läsa bloggar och kanske läsa lite på en bok =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar